Re: Bezpieczeństwo a warp...

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 02:58:00 MET

In article <do04eDFlnhrl-pn2-4p3urs9D6fzF_at_localhost>, Ninik wrote:

> Czyli taki pmmail odpada?

Nie wiem, nie uzywam, ale jesli ma tylko obsluge zwyklego
nieszyfrowanego pop3 to haslo mozna przechwycic.

> Poza tym niech mi ktoś wytłumaczy jak można w nim sprawdzić pocztę przez
> SMTP i sysłąć przez POP'a?

Chyba odwrotnie? SMTP sluzy do wysylania, a do sprawdzania/odbioru
sluzy np. POP3

> Server stoi na FreeSCO, to jest powód?

Znaczy jednodyskietkowy Linux? To nie ma sie czym przejmowac,
to jest za male zeby miec jakies dziury. A nawet gdyby to
dyskietke mozna zabezpieczyc przed zapisem.

> Czyli?

Czy twoj komputer dziala jako serwer, np. ftp, smtp, pop3, ssh,
http, itd.? Jesli nie to nie ma problemu (w przypadku OS/2 nawet
wirusy sa malo grozne), jesli tak to po prostu odwiedz co jakis
czas strone domowa programu realizujacego funkcje serwera...

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl