Re: Pad LaunchPad

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 01:49:33 MET

Ninik wrote:

> mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Coś mu się stało pewnie w atrybuty katalogu...
> Ja bym go jednak skasował to powinien zrobić sobie nmowy i go
> skonfigurować na nowo. Poza tym mnie wyrzutnia zawsze denerwowała a
> widziałem gdzieś patch do doinstalowania warpcenter'a do trójki :)
> Dominik Chmaj
Jeszcze tylko gdzie...
Kasowałem go i nie zrobił nowego, podmieniałem różne warsje,
podmieniałem pliki ini i też nic - nie widzi LaunchPada także na
wszelkich pulpitach archiwalnych... Dotychczas taki numer robił się gdy
ktoś skasował katalog Nowhere, a tu jest. Zaraz porównam zawartość
katalogów. I jeszcze jedno - miałem ustawione "zachowaj ustawienia
pulpitu". Nie chodzi tu o proste usunięcie usterki poprzez przepisanie
zmagazynowanego systemu - wiadomo wtedy wróci do normu- lecz znalezienie
sposobu odzyskania i przybliżonego określenia przyczyny ( a może to
zpawodu nazwy Launch poprostu pad'ł:))

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >