Re: Pad LaunchPad

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 16:43:46 MET

mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs) nakombinował(a) coś takiego:
> Nie ma problemu z przepisaniem systemu z CD, lecz nie na tym pic polega.
> Trzeba znaleźć sposób przywrócenia tego wątku PmShell'a. Ćwiczył już
> ktoś to?

Coś mu się stało pewnie w atrybuty katalogu...
Ja bym go jednak skasował to powinien zrobić sobie nmowy i go
skonfigurować na nowo. Poza tym mnie wyrzutnia zawsze denerwowała a
widziałem gdzieś patch do doinstalowania warpcenter'a do trójki :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl