Re: Newbee in OS/2 :-)

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 00:51:08 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> OS/2

> Prawdopodobnie - bez eksperymentow OS/2 jest bardzo stabilny, ale jak np. zaczne
> szukac nowych programow dzialajaych z Odinem, to mam zagwarantowane ladnych
> pare restartow... No i pozostaje jeszcze kwestia SWAPa - uzyje sie pare razy
> programow z memopry leakami i trzeba w koncu zrestartowac...
>
> Aktualnie mam uptime chyba 8 dni, ale widze, ze SWAP jest ponad 50 MB przy
> zamknietych wszystkich programach... A w koncu bedzie na tyle duzy, ze...
>
> ---------------------------------------------------------------------------------------------------
> [...]
----------------------------------
Tak narzekacie - mam w pracy windę i związane z domowym OS/2 porównanie
maszyn 486/133 w domu oraz Pentium/300 w pracy. Zgadnijcie gdzie lepiej
się pracuje. Dla ciekawskich polecam odpalenie kilku programów w
windzie, przeniesienie HTML do Word, przeniesienie rysunków do tegoż
Word, przeniesienie danych....
Wymieniać dalej?
Fakt - OS/2 jest upierdliwy przy instalacji, po założeniu fiksów bywa,
że nie chce widzieć CD-ROM, lecz na to są sposoby banalnie proste. Mam
starą wersję Warp 3.0 z fiksem 42US spolszczonym przy pomocy plików z
ostatniego polskiego fiksa (bodajże 39), chodzi bez problemów od ponad
roku (Przemek- dzięki za porady!).
Jeżeli ktoś chcre mieszać i próbować codziennie nowe ustawienia, czy
programy nie dedykowane temu systemowi, musi się liczyć z tym, że
Mercedes nie pojedzie na denaturacie.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >