Re: Fwd: [OS/2News] osFree Technology Preview

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 11:00:03 MET

MPSC NewsGateway-MPSCSN1 wrote:

> Nie ma sensu, mamy znacznie lepsze IPC: sa pipes, kolejki i sygnaly.
> Pogrzeb DDE powinien byl odbyc sie juz dawno temu.

ale ja nie pisze zeby koniecznie DDE, ale cos co zapewni conajmniej
funkcjonalnosc DDE. Dzieki temu np. jakis program moze wypelnic
tabele takiego excela, to sie naprawde przydaje.

> Nie wiem czy dobrze kojarze, ale chyba CORBA moglaby byc tu uzyta jako
> podstawa implementacji.

nic o tym nie slyszalem. jesli jest dobre, czemu nie :)

> Wprost przeciwnie -> patrz abstract objects. Drukarki, shadowy,

tyle ze do shadowu nie moge sie odwolac tak jak do pliku :)
niby jest, a go nie ma. ale na obecnym etapie to szczegol.

> Mialoby to szereg pozytywnych skutkow ubocznych: na przyklad
> wprowadzenie praw dostepu do plikow, automatycznie wprowadziloby prawa
> dostepu do obiektow WPS, poniewaz bylyby one plikami... Zniklyby jaja z
> nieskonczonym wzrostem plikow *.ini, przenoszenie obiektow WPS moznaby
> wreszcie robic z poziomu command line, itd.

na to czekalem od wiekow. sam nie widze powodu, dlaczego shadow nie
mialby
miec reprezentacji w postaci linka, z ewentualnymi wlasnymi EA.