Re: Tak sobie pod czyę drukarkÓ...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 15:38:19 MET

Bart2_at_teamos2.org.pl (Bartosz Tomasik Bart/2) nakombinował(a) coś takiego:
> bierzesz szablon drukarki, przeciagasz i masz rukarke - otwiera Ci sie
> okno z pytaniem o sterowni, port etc, przyciskasz, ze chcesz zaistalowac
> sterownik i albo wybierasz z listy, albo podajesz gdzie sa interesujace
> Cie sterowniki

Albo jeszcze inaczej - otwiera się okienko klika na ikonke z drukarka i
przeciąga własciwą : )

Teraz tak: jaki jest magiczny przełacznyk na 100% halt procesora...?
Poza tym jak zmusić to to do drukowania na białym tle? Za cholere się mi
nie udało, w najlepszym wypadku robi mało kropek. :(
W takim Pronewsie już nawet tło na białe oddałem i dalej sra tymi kropkami
:(
Poza tym kocham czcionke VIO i za cholere się jej nie da usatwić do druku.
:(
Jeszcze nie koniec - mimo wklepywania save w opcjach nie zapisuje ich.
A wybranie drukuj tylko czarnym powoduje drukowanie tylko czarnym, tylko
że na całej kartce, jak będę chciał całą czarną kartkę to sobie kupie a
nie zadrukuję.

Umie ktoś to ustawić? Zależy mi najbardziej na drukowaniu w:
+ FC
+ Pmmailu
+ Pronews'ie
Starczy... Macie jakieś idee??

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl