Re: PHP i DB2

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_tpsa.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 14:29:01 MET

On Tue, 19 Feb 2002 11:06:45, info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK)
wrote:

> Używam MySQL nie DB2 i nic takiego nie zauważyłem. Teraz pytanie :
> - czy baza i Apache są na tym samym komputerze ? Jeżeli tak, to spróbuj
> to rozdzielić. Wtedy przekonasz się, czy to problem bazy czy PHP.
>
> - czy połączenie do bazy jest permanent ? Jeżeli tak, spróbuj to zmienić
> lub JAWNIE zamykaj połączenie.

Baza, Apache i PHP są na tym samym kompie. Połączone przez
odbc_pconnect. Po każdym użyciu zapytania (odbc_exec, odbc_fetch_into)
pamięć jest zwalniana jawnie przez odbc_free_result. Efekt jak
opisałem (tak jakby ignorowane było odbc_free_result). Problem na 99%
jest po stronie PHP, ponieważ te same sekwencje operacji z innych
aplikacji działa poprawnie.

P.S. Zmieniłem Apacha z 1.3.20 na 1.3.22 i nie mogę odtworzyć błędu -
nie wiem czy to mogło być przyczyną, bo problem pojawiał się dopiero
po ok. 20-30 minutowej pracy z aplikacją.

pOSdrawiam,
Dominik Czechowski