Re: PHP i DB2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:05:58 MET

On Tue, 19 Feb 2002 11:48:12 +0100 (MET), Dominik Czechowski wrote:

>Witam, od jakiegoś czasu eksperymentuję z PHP i DB2. Wszystko pięknie
>chodzi, ale po pewnym czasie pojawiają się problemy z pamięcią. Tak
>jakby PHP nie zwalniało pamięci używanej do wykonywania zapytań.
>Jedyne wyjście to restart apacha. Czy ktoś zauważył podobne problemy ?

Używam MySQL nie DB2 i nic takiego nie zauważyłem. Teraz pytanie :
- czy baza i Apache są na tym samym komputerze ? Jeżeli tak, to spróbuj
to rozdzielić. Wtedy przekonasz się, czy to problem bazy czy PHP.

- czy połączenie do bazy jest permanent ? Jeżeli tak, spróbuj to zmienić
lub JAWNIE zamykaj połączenie.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20