Re: Warp 3 + nowy sprzet

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 00:52:45 MET

"gawda" <gawda2000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Dokladnie. Cale 28 + dodatkowy dysk pl, calosc zapisana w pradawnym *.ddi.
> Da sie cos z tym zrobic?

Ja bym rozpakował to na dysk do kolejnych katalogów disk_1, disk_2... i
potem na końcu po zrobieniu i uaktualnieniu dyskietek wpisuejsz linijkę
jedną do pliku config i idze sobie z dyku jak trzeba.
Robiem tak niejeden raz. Mam to wszystko na krążku i tak to
instalowałem...

> A moze daloby sie puscic instalator z ramdysku pod DosEmu z Linuxa?

Musisz przerestartować... więc odpada...

> Czy sprzet rozpoznawany jest na poczatku instalacji, czy tez po
> skopiowaniu wszystkich plikow i ew. restarcie?

Gdzieś w połowie idzie sobie do graficznego GUI i tam pyta o wszystko, od
razu co nie ma to wybierz kompatybilne a potem się zatroszczysz o steery.

> A co do uaktualnien, czy na
> IBMie znajde wszystkie fixpacki i poprawki do dyskow instalacyjnych?

Tak.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl