Re: Warp 3 + nowy sprzet

Autor: gawda (gawda2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Feb 2002 - 22:00:18 MET

Użytkownik "Leszek KUBRAK" <info_at_infokub.com.pl> napisał w wiadomości
> On Thu, 14 Feb 2002 20:31:30 +0100 (MET), gawda wrote:
>
> Obawiam się, że będziesz musiał pracowicie żonglować. Ale nie jest to
takie
> straszne. Jak pamiętam, to taka instalacja na sprzęcie z przed 5-6 lat
> trwała 45-60 minut. Tak więc nie jest tragicznie.

Serdecznie dziekuje za odpowiedzi. Mam zakupiony swiezutki szeciopak
chmielu, wiec mysle, ze instalacja minie przyjemnie i bezbolesnie i nie
padnie przedostatnia dyskietka, ani nie wylacza pradu w trakcie instalacji,

ps. pozdrawiam wszystkich OeSowcow, a z okazji Walentynek zycze Wam, aby
Wasze kobiety kochaly Was tak mocno, jak Wy kochacie swoje OeSy...

gawda