Re: OS/2 w telewizji

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 08:37:46 MET

On Thu, 7 Feb 2002 22:47:34 +0100 (MET), Jan Stożek wrote:

>Ale numer...
>
> Oglądałem dziś na Discovery program na temat historii pisma - od
>starożytnych hieroglifów do Internetu. I co zobaczyłem? Bodaj
>wszystkie ujęcia internetowe zrealizowano filmując komputer z...
>Merlinem. I WebExplorerem jako przeglądarką. Myślałem, że z krzesła
>spadnę... Do tego pokazano dzidziusia bawiącego się klawiaturą i
>gaworzącego coś do mikrofonu: generalnie chodziło o pokazanie myśli,
>że za kilka lat nie trzeba będzie pisać, a wystarczy mówić do
>komputera, a on sam to zapisze. Jak myślicie: jaki program zapisał
> [...]

No i co się dziwisz. W technologii rozpoznawania mowy IBM jest "the best".
A film był kręcony zapewne 3-4 lata temu, czyli w czasach jak Merlin wszedł
na rynek i IBM jeszcze koło niego chodził.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21