OS/2 w telewizji

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 22:44:49 MET

Ale numer...

        Oglądałem dziś na Discovery program na temat historii pisma - od
starożytnych hieroglifów do Internetu. I co zobaczyłem? Bodaj
wszystkie ujęcia internetowe zrealizowano filmując komputer z...
Merlinem. I WebExplorerem jako przeglądarką. Myślałem, że z krzesła
spadnę... Do tego pokazano dzidziusia bawiącego się klawiaturą i
gaworzącego coś do mikrofonu: generalnie chodziło o pokazanie myśli,
że za kilka lat nie trzeba będzie pisać, a wystarczy mówić do
komputera, a on sam to zapisze. Jak myślicie: jaki program zapisał
dziecięce gaworzenie? :)

--
Pozdrawiam,
Jan.