Re: VisualAge for Smalltalk 5.5

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:29:50 MET

On Mon, 28 Jan 2002 10:16:05 +0100 (MET), Jacek Juskowiak wrote:

>Kolego, kolego... inwencje to ja mam, gorzej ze szczesciem w szukaniu
>seriali.
>Nie wiem jak do tego doszedles, ale pod trzecim adresem w 'Googlu' jest
>strona
>na ktorej mozesz VisualAge for Smalltalk zarejestrowac podajac legalne
>seriale...
>Chyba jasne, ze nie o to mi chodzi...
>Jest mnostwo stron z serialami dla VAS 5.0, niestety ani jednej nie
>znalazlem
>z serialami dla VAS 5.5 (a dokladnie 5.5.2).
>Jak mi pomozesz i znajdziesz taki serial to nie wiem co Ci zrobie! ;-) A
> [...]

Widzę, że GOOGLE jest bardzo "żywy". W tej chwili ten adres jest gdzieś dalej.

http://netstar.cxinfo.com/study/i.htm

Nie wiem czy to jest numer do takiej a nie innej wersji. Generalnie jestem
przeciwny takiemu załatwianiu sprawy. Być może wynika to z tego, że sam zarabiam
na życie programowaniem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20