Re: VisualAge for Smalltalk 5.5

Autor: Jacek Juskowiak (jatsek_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 10:05:39 MET

Kolego, kolego... inwencje to ja mam, gorzej ze szczesciem w szukaniu
seriali.
Nie wiem jak do tego doszedles, ale pod trzecim adresem w 'Googlu' jest
strona
na ktorej mozesz VisualAge for Smalltalk zarejestrowac podajac legalne
seriale...
Chyba jasne, ze nie o to mi chodzi...
Jest mnostwo stron z serialami dla VAS 5.0, niestety ani jednej nie
znalazlem
z serialami dla VAS 5.5 (a dokladnie 5.5.2).
Jak mi pomozesz i znajdziesz taki serial to nie wiem co Ci zrobie! ;-) A
wlasciwie co
'dla Ciebie' zrobie! ;-)

"visualage smalltalk serial number"