Re: Nowości

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 09:27:19 MET

On Sat, 26 Jan 2002 00:15:12 +0100 (MET), Marek Wojciechowski wrote:

>Naprawdę jest mi sobie trudno wyobrazić jak jest to możliwe.
>A już to, że programista go nie używa to przechodzi ludzkie pojęcie :)

To masz słabą wyobraźnię. Ja też nie używam, a do kodowania stosuję taki
edytor BOXER. Naprawdę nie widzę potrzeby (dla siebie) na wykorzystywanie
dodatków poza to, co daje mi standardowy WPS i rzeczony BOXER.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21