Zamach na Warpserver

Autor: Michał Morawski (mi_mo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 17:57:56 MET

...ma miejsce w mojej firmie! Ponieważ jestem do niego (znaczy,
warpserwera) przywiązany zarówno z powodów sentymentalnych (mniej ;-),
jak i z powodu jego niezawodności (bardziej), staram się utrącić
argumenty zamachowca, czyli mojego przełożonego.
Aktualny zarzut do utrącenia jest taki: stworzenie pliku z polskimi
diakrytykami w nazwie na w/w serwerze przy użyciu klienta windzianego
skutkuje niemożnością manipulowania tym plikiem z klienta windzianego.
Jest na to jakaś recepta? (za recepty w rodzaju "zrezygnuj z klientów
windzianych" z góry serdecznie dziekuję :))

Pozdrawiam - m2