Re: Pomieszane literki?

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:43:53 MET

> Fakt! Pozostaje latwo przerobic logical na primary. Jakies pomysly?

Otoz jednak nie-fakt! Nie widzi. I to zarowno z partfilt, jak z dani. Widzi
_tylko_ logical.

pozdrawiam
Hubert

PS. Milczalem kilka dni, bo mialem powazne problemy ze zmiana z primary na
logical - wbrew pozorom! Doszlo do tego wrecz, ze sformatowalem partycje Me...
I mi poszlo w diaaablyyy. OS/2 w fdisku pokazywal, ze C: jest HPFS, a po
wyjsciu z fdiska i daniu format to C: okazalo sie partycja Me! Buuuuu....