Re: Ilu uzytkownikow os/2?

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 07:54:58 MET

On Tue, 15 Jan 2002 23:45:16 +0100 (MET), Marek Wojciechowski wrote:

>Raczej trudno Ci będzie znaleźć coś takiego, co obejmuje wszystkie
>popularne systemy i jest _wiarygodne_.
>Za to znajdziesz zapewne liczne ankiety z pytaniem "Jaki jest Twój
>podstawowy system operacyjny" ale z nich się dowiesz tylko, że
>najczęściej używany jest OS/2 :)
>
>Co do samego OS/2 to poszperaj po www.os2world.com i en.os2.org może
>coś znajdziesz, ale nie obiecuję.

W ogóle będzie ciężko, ponieważ OS/2 nie jest systemem, którego używają
uczestnicy takich ankiet. Główni użytkownicy tego systemu to tak zwany
"klient korporacyjny". Banki, przemysł, US Navy (tak,komputery pokładowe
na okrętach podwodnych pracują pod OS/2), wiele modeli bankomatów i.t.d.
Tak więc w statystykach kiepsko, natomiast gdyby zastosować współczynnik
"powagi", to jedno z czołowych miejsc.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20