Re: Ilu uzytkownikow os/2?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 23:43:25 MET

On Tue, 15 Jan 2002 16:32:18 UTC, "Grzegorz Buczma" wrote:

> Czy ktos moglby mi pomoc, wskazujac jakas stronke na ktorej uzyskami
> szacunkowa informacje o liczbie uzytkownikow OS/2 Warpa na swiecie???
> Najlepiej gdyby byly tam tez takie statystyki dotyczace innych popularnych
> systemow.

Raczej trudno Ci będzie znaleźć coś takiego, co obejmuje wszystkie
popularne systemy i jest _wiarygodne_.
Za to znajdziesz zapewne liczne ankiety z pytaniem "Jaki jest Twój
podstawowy system operacyjny" ale z nich się dowiesz tylko, że
najczęściej używany jest OS/2 :)

Co do samego OS/2 to poszperaj po www.os2world.com i en.os2.org może
coś znajdziesz, ale nie obiecuję.

Marek