Re: Pytanie o REXX'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 13:32:10 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> call może odpalić, ale nie o to chyba chodziło.
> wszystkie zmienne ustawiane w pliku wołanym przez call są dla niego
> lokalne i prostego rozwiązania chyba nie ma.

Ja bym to zribil tak (sprawdzilem, dziala):

/* Przyklad wciagania zmiennych */

/* Przykladowa zawartosc pliku: plik.cfg */
/* a=3
   b=4 */

/* Wczytanie pliku */
PlikDanych='plik.cfg'
do while lines(PlikDanych)
  Linia=LINEIN(PlikDanych)
  Interpret Linia
end

/* Pokazanie ze dane zostaly wczytane */
say a
say b

/* koniec skryptu */

proste? z tego co widze, INTERPRET jest bardzo czesto uzywany
w wielu skryptach.