Re: Pytanie o REXX'a

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 12:26:20 MET

On Tue, 15 Jan 2002 10:43:24 UTC, Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?=
wrote:

> AFAIR to call może odpalić coś zewnętrznego.

call może odpalić, ale nie o to chyba chodziło.
wszystkie zmienne ustawiane w pliku wołanym przez call są dla niego
lokalne i prostego rozwiązania chyba nie ma.
Pewnym rozwiązaniem (mało eleganckim) może być odkładanie w pliku
który "includujesz" np. zmienne.cmd instrukcji na stos np.
push 'zmienna=costam'

a w pliku w którym chcesz zroboć tego includa robisz

call 'zmienne.cmd'
do while queued() > 0; temp = linein(); interpret temp; end

Marek