Re: sprzęt

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 23:10:47 MET

wolodzia_at_kki.net.pl (Piotr Oniszczuk) nakombinował(a) coś takiego:
> Well
> Na wszelkiego rodzaju forumach jest b.dużo postów o kłopotach z
> ECS'em K7S5 (SIS735). Ostatnio była jakaś wielka afera z przedziwną
> serią płyt
> - bardzo częste zwisy z FSB=133. Dla FSB=100 było cacy.
> Looknij sobie np. na pl.com.pecet....

Jak to się ma do oesa?

> BTW: Wybór zależy od tego, jak bardzo cenisz swój czas i nerwy. Ja
> początkowo też stawiałem na SIS'a, ale w efekcie kupiłem niemal 2x
> droższą płytę - miała najlepsze rankingi na TomsHardware.
> Teraz jestem BARDZO zadowolony z tego pomysłu....

Hmmm, moge zawsze brać się za tego abita... Ale sam nie wiem już jak to
będzie z nim... Ciężki wybór z tym...

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl