Re: sprzęt

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 21:46:42 MET

ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) wrote:

> wolodzia_at_kki.net.pl (Piotr Oniszczuk) nakombinował(a) coś takiego:
>
> Konkretniej dlaczego??? No bo... właśnie taką chciałem kupić... (ecs)

Well
Na wszelkiego rodzaju forumach jest b.dużo postów o kłopotach z
ECS'em K7S5 (SIS735). Ostatnio była jakaś wielka afera z przedziwną
serią płyt
- bardzo częste zwisy z FSB=133. Dla FSB=100 było cacy.
Looknij sobie np. na pl.com.pecet....

BTW: Wybór zależy od tego, jak bardzo cenisz swój czas i nerwy. Ja
początkowo też stawiałem na SIS'a, ale w efekcie kupiłem niemal 2x
droższą płytę - miała najlepsze rankingi na TomsHardware.
Teraz jestem BARDZO zadowolony z tego pomysłu....

--
cYa, 3.14iotr/2
Dobry programista wiesza się z programem....