jaja nieprzecietne

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 20:14:44 MET

Moich probelmow z desktopem ciag dalszy. Otoz okazuje sie, ze mam
zdeterminowana przynajmniej jedna rzecz, przy ktorej desktop nie startuje - jezeli
wywali mi sie jakis odin w fullscreenie na directdra i nacisne ctrl-alt-del (w koncu
innego wyjscia nie ma), to deksktop wiesza sie przy wstawaniu. Ale jaja sa
nieprzecietne, gdyz... postanowilem stworzyc od poczatku ini, aby pozbyc sie
problemu - stworzylem. I co? Tak samo niewstawal ;) Skopiowalem backupowany ini,
ktore dzialalo wczesniej - to samo. Uruchomilem system jedynie z tasklistem i
startup.cmd, wlaczylem checkiini, przelecialem i wstal - jak zwykle po chceckini.

Ale gdyby to byla wina ini, to by wstal po makeini... Chyba ze checkini modyfikuje cos
oporocz os2.ini i os2sys.ini...

Mam teorie, ze moze miec wplyw samo zastopowanie wystartowania WPS raz - bede
musial sprobowac odpalic PMShell bez WPSa, nieuruchamiac checkini i odpalic
potem WPSa - moze to zadziala, ale w sumie nie wiem, dlaczego mialoby sie tak
stac....

Jezeli ktos ma pomysl, jakie sa przyczyny mojego dziwnego problemu, bylbym
wdzieczny za informacje.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
This OS/2 system uptime is 0d 0h 05m 33s 855ms (en).
Emergency mail: lwpiotr_at_tempac.fuw.edu.pl; lewhoo_at_dione.ids.pl