Re: Fwd: Re: Warpstock czeski

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 19:51:09 MET

On Fri, 11 Jan 2002 16:57:06 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Czesc
>
>Przepraszam, ze prywatnie, ale lista ostatnio odrzuca moje maile.
>
>Cervenec to lipiec. Na pewno.

I to mi najbardziej pasuje, ponieważ byłyby to piątek, sobota i niedziela.
To ilu byłoby chętnych na wyjazd ? Rozumiem, że Adam Płaszczyca by się
przejechał i Lechu (bo lipiec a nie maj) ?

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21