Re: sprzęt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 19:48:01 MET

On Fri, 11 Jan 2002 16:59:48 +0100 (MET), Witold Luty wrote:

>muszę wymienić komputer,
>
>wziąłem jakiś z płytą INTELD815, sound
>ale OS/2 v.4 zainstalował się na tym dopiero
>po wyłączeniu tego sound-u i obsługi USB,
>zaś gdy włożyłem dysk ze starej maszyny
>(Quantum 20G), to bios uznał go za niesformatowany.
>
>Oddałem to i teraz mam wybór :
>jakiś Intel D850, Micro-Star dla AMD, albo Asus.
>
>Może ktoś wie, na czym OS/2 będzie działał
>bez zacięć ? Może być konkretny symbol,
>to poszukam.

Napisz coś dokładniej na temat chipsetów Micro-Stara i Asusa.
Ale generalnie jeżeli AMD to pewnie chipset VIA lub AMD.
Mam u siebie obydwa. W AMD pod OS/2 nie działa USB, na chipsecie
VIA KT-133 działa wszystko łącznie z dźwiękiem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21