Re: Pomieszane literki?

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 14:26:10 MET

> A czy Millenium nie korzysta przypadkiem z partycji NTFS? Jeżeli tak,
Nie. I nie slyszalem o tym, by mogl.

> przez Warpa.... Ostatecznie możesz przesiąść się z wingrozą na
FAT-32.
Hmm... Me jest na FAT-32. Przez jakies pol roku wszystko dzialalo bez
problemu. Tylko w pewnym momencie Warp (byl _na pewno_ zamkniety
prawidlowo) odmowil zaladowania. I wywalal komunikat, ze mu sie cos
bardzo nie podoba. Nawet z dyskietek nie moglem zaladowac systemu! (Me
ladowalo sie). Po walkach i podstawieniu najnowszych sterownikow pani
Danieli poszlo z dyskietek, widze partycje i moge ich uzywac, ale z dysku
za cholere. Komunikat: "System is unable to operate your hard disk..."
Troche problem w tym, ze mam tam danych ponad 20 GB i nie bardzo mam na
co to zrzucic. No i ten czas. Wiec szukam tego "pieprzonego" bita, ktory
to spowodowal.

pozdrawiam
Hubert