Re: Pomieszane literki?

Autor: Jan Gromadzki (jg_wp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 08 Jan 2002 - 09:43:41 MET

on Pon 7. Styczeń 2002 15:45, you wrote

Całkiem niedawno miałem podobny problem, z tym, że moja partycja
(która sobie nieco po dysku powędrowała) miała oryginalnie
literkę D: (C: miały partycje primary w FAT32 i HPFS) i w końcu
wylądowała, dzięki DaniDASD jako pierwszy logiczny dysk po
partycji primary ozn. C: (FAT32) i wszystko się zgodziło.

rozpoznaje
partycję warpa
...".

To jest racja.

> Ale to nastepuje w ktoryms konkretnym momencie. Czyli zmiana w
> configu
> literek z c: na d: w odpowiednich miejscach powinna pomoc.
> Zamienilem
> wszystkie c: na d:, ale blad ten sam.

Twój przypadek jest trudniejszy. Trzeba pamiętać, że poza
config.sys są także pliki ini, gdzie jest mnóstwo informacji o
systemie i być może je trzeba poddać edycji, żeby to wszystko się
zgodziło. Poza tym trzeba cierpliwości. Jak mój system wstawał
pierwszy raz po przeprowadzce, to trwało to dość długo i chwilami
miałem wrażenie,że system wisi.

Jeszcze jedna nauka z zabaw z dyskiem - fdiski OS-a i DOSa (i.e.
Win9/ME) są wrażliwe na zgodność logicznej i fizycznej kolejności
partycji.

Powodzenia

JG

Zaproś znajomych na czata! Wyślij SMSa z nowego czata WP!
Czat.wp.pl - Jedyny czat z ludzką twarzą < http://czat.wp.pl >