RE: Virus Alert

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 15:30:20 MET

On Thu, 22 Nov 2001 09:26:05 +0100 (MET), Dobrowolski, Przemyslaw wrote:

>Bartosz Tomasik (Bart/2)psia :

>Przecie masz OeSa. I og˘lnie rzecz bior c to nawet u ywaj c Odina nie za
>bardzo b dziesz z tego wirusa zadowolony.

 mnie osobiscie takie maile strasznie bawia, ostatnio byly tam
jakies rozliczenia - super, strasznie mi sie to podoba,
tak debile zawierzaja swoje dane windoze.
prawda jest taka ze najlepsza metoda nauki dla nich
jest bol - problem polega na tym ze nie kazdy z nich
jest w stanie zrozumiec to ze go wlasnie boli, czasem
to jest tak jak by kopac meble i oczekiwac reakcji.
ale i tak sa zabawni ci windowsiarze...

pg

P.S.
 co to tych kretynskich ostrzezen, to troche sa wkurzajace...
Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl