Dlaczego...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 15:31:39 MET

Hi!

Powiedzcie mi dlaczego w warpie przesuwanie okienka jest jakoś dołożone do
kilkupikselowej siatki, oczywiście tylko przy poziomym przesywaniu bo w
pionie jest dobrze, znaczy się co jeden piksel. Natomiast jak sobie chce
ustawić okienko z icq idealnie w rogu to muszę się nieźle nakombinować z
rozmiarem i naprzesuwać... Natomiast przy lewej krawędzi się tego chyba
nie da :(
Można jakoś rozwiązać ten problem? Może to wina czegoś??? Ale o ile
pamiętam to było od zawsze..

ps. gdzie mogę znaleźć ten skrypt co zmienia wielkość czcionek z
okienek...?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl