Re: Takie tam insynuacje co do faq

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 15:23:27 MET

Leszek KUBRAK napisał(a):

> Lechu, co ty za herezje wypisujesz ???

Po pierwsze nie Lechu tylko ja. Po drugie nie jest to mój zwrot. FAQ
istnieje od początku mojego członkowstwa w Teamie i ciągle jest
rozwijane, poprawiane itd. Do tej pory nie było żadnej uwagi dot. w.w.
zagadnienia.

Moim zadaniem jest zbieranie wiadomości z listy i uaktualnianie tego
dokumentu. Jeżeli taki kwiatek istnieje - cóż - wina jest rozłożona
również na innych czytelników listy - sam nie mam czasu ani możliwości
by wszystkie informacje osobiście weryfikować (jeżeli ktoś ma czas i
możliwości - nie ma sprawy - rezygnuję z tworzenia tego i przekazuję
wszystkie prawa do tekstu bez żadnych zastrzeżeń).

Jeżeli nikt nie miał ku temu uwag w chwili pojawienia się informacji, to
umieszczam ją w faq.

W ten sposób wygląda sprawa. Czy się to komuś podoba czy nie.

Ze swojej strony dziękuję za zwrócenie uwagi, z drugiej proszę o nieco
wyrozumiałości.

--
zdrówko
OS/2 i takie tam - http://strony.wp.pl/wp/sysopy/