Re: Przegladarka pod OS/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 22:41:07 MET

Andrzej Pięta napisał(a):

> Witam :-)
> Nie rozumiem po jakiego grzyba podajesz funkcjonalność jakiego
> programu, którego nie można zweryfikowanie nie mając tego Win, o którym
> piszesz. Z PMView wykorzystujesz mechanizm zaimplementowany PMShell'u,
> czyli obiektowość. Tzn. otwierasz PMView, otwierasz katalog z plikami i
> przeciągasz. Chcesz obejżeć jeden plik - przeciągasz jeden i odrazu go
> podziwiasz, chcesz zobaczyć więcej przeciągasz więcej plików na raz i
> pojawia Ci się takie cwane urządząnko do wybieranie, który pliczek z tych
> [...]

Ale przeciez PMView ma to o co Hubertowi chodzi, jet to "slideshow".

A nawet bez wlaczania slideshow, Shift+Pgdn/PgUp laduje
nastepny/poprzedni plik z biezacego katalogu! Do tego wystarczy
skonfigurowac odp. przeskalowywanie okna i juz.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */