Re: Przegladarka pod OS/2

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 08:41:34 MET

On Tue, 30 Oct 2001, Hubert wrote:

> Hmm... Zdaje sie, ze wyzej wspomniana nie jest przegladarka. Chyba, ze
> mozna ja jako taka uruchomic. Potrzebuje czegos na ksztalt ACDSee (czy
> jakos tak sie to nazywa) pod Win. Nie chodzi mi o to, by moc otworzyc
> plik, tylko przejrzec kilkaset plikow czyli np. kursorkiem naciskam w
> dol i po chwili mam na ekranie pelny obraz pliczku (taki, ze sie miesci
> caly w okienku). Naciskam dalej w dol i znow sie wyswietla.
> Czy "pmjpg" jest taka przegladarka?
Witam :-)
        Nie rozumiem po jakiego grzyba podajesz funkcjonalność jakiego
programu, którego nie można zweryfikowanie nie mając tego Win, o którym
piszesz. Z PMView wykorzystujesz mechanizm zaimplementowany PMShell'u,
czyli obiektowość. Tzn. otwierasz PMView, otwierasz katalog z plikami i
przeciągasz. Chcesz obejżeć jeden plik - przeciągasz jeden i odrazu go
podziwiasz, chcesz zobaczyć więcej przeciągasz więcej plików na raz i
pojawia Ci się takie cwane urządząnko do wybieranie, który pliczek z tych
więcej chcesz obejżeć. Możesz też wybrać funkcję otwóż i tam uaktywnić
generowanie ikonek z zawartośćią obrazka. Nie wiem czy to twoje ADSee ma
takie możliwośći (pewnikiem nie), ale od tej pory przegłądając zawartość
katalogu pod systemową (i nie tylko) przeglądarką masz ikony pokazujące
zawartość.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|