BE OS 5 - Problem z modemem!

Autor: Matrix80 (matrix80_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 21:59:59 MET DST

Od niedawna bawie sie BE OS 5 i mam problem z modemem, nie jestem w stanie
go uruchomic. Mam modem na PCI na ukladzie Rockwell HCF, w windzie pisze
dokladnie tak "Rockwell HCF 56K Speakerphone PCI Modem". Ma ustawienia:
Przerwanie - 11
Wejscie/Wyjscie - 03E8 - 03EF.
W DOSie ten modem tez dziala, na ustawieniach Port COM3, IRQ 4, WEJ/WYJ
03e8.
Prubowalem ustawien windowsowskich i dosowych i wciaz nic!
Czy trzeba do tego nieszczesnego modemu jakis sterownik, jezeli tak to jak
sie go instaluje???

Mam tez problem z dzwiekiem, mam karte ES688 Audio Drive i oczywiscie nie
dziala! Probowalem na Sound Blasterze i wszystko chodziło!

Czy ktos z was jest w stanie mi pomoc???

Mam ten sam problem z QNX, ale tam wcale sie nie orientuje, jezeli ktos zna
sie na tym systemie to bardzo prosze o pomoc.

Czy ktos wie w jaki sposob zlamac haslo ROOTa w QNX???

* MATRIX 80 ***
** MATRIX 80 **
*** MATRIX 80 *
+www.mxx.hg.pl+