Re: Faza Ksiezyca?

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 02:58:11 MET DST

On Mon, 8 Oct 2001 23:24:18 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

> Systm jest nie do ubicia :) a
>puszczam na nim non stop co si da: Lotus SS, StarOffice, MSWord,
>Programy pod Odinem, sesje XWindows z kilku komputer w, Netscape,
>ProNews i PMMail to normalka, do tego nagrywanie CD i cz sto wszystko
>r wnocze nie.
>
>Wniosek sprawź sprz t.
 dokladnie!!!
 szczegolnie pamiec! sam mialem tekie problemy. nie wiem zabardzo
jak sie to dzieje, ale os jest bardzo czuly na pamiec, szegolnie
ma bardzo mala tolerancje na pamiec uszkodzona ;-) . generalnie,
Lew, cos zepsules;-) a tak powaznie, to mialem cos takiego,
i, tak jak Marek, zapewniam Cie ze to wina sprzetu.

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl