Re: Faza Ksiezyca?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 23:08:08 MET DST

On Mon, 8 Oct 2001 18:51:23, (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

> To jest w zasadzie mail retoryczny, musze dac upust zalowi swemu ;)
>
> Przez ostatnie 11 dni OeS mi ladni epochodzil - co prawda z duzym SWAPem, ale
> uptime jak dla mnie nei maly. Po czym dokonal sie zwis wczroaj. No i dzisiaj
> juz system 3 razy po zwisach restartowalem... Przed tym duzym uptimem tez
> mialem niestabilnosc - a nic nie zmieniam, nawet pracuje bardzo podobnie.
> Ciekawe ;)

A ja ostatnio odkryłem Amerykę :)
Nedawno zmieniałem sprzęt (oczywiście bez reinstalacji - xcopy) i w
pierwszej chwili byłem załamany. Najdłuższy uptime około 30 minut i
tak od kiku dni zwisy w najbardziej dziwacznych momentach, często "bez
przyczyny". Wymieniłem pamięci na Kingston ECC, włączyłem opcję ECC w
setupie i komp jest jak nowo narodzony. Systm jest nie do ubicia :) a
puszczam na nim non stop co się da: Lotus SS, StarOffice, MSWord,
Programy pod Odinem, sesje XWindows z kilku komputerów, Netscape,
ProNews i PMMail to normalka, do tego nagrywanie CD i często wszystko
równocześnie.

Wniosek sprawź sprzęt.

Marek