Re: Escape 4.8

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 22:17:55 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> Witam i zapraszam wszystkich do odwiedzenia
> stron firmy ESPIAL (www.espial.com).

Właśnie jestem i popieram że strona jest ładna i fajna :)

> Znajdziecie tam miedzy innymi zajebista przegladarke WWW
> napisana w Javie i doskonale dzialajaco pod OS/2.

Tylko Escape jest tam w javie zrobiny, reszta solaris/win/linux :(

> Poza tym kilka innych rewelacyjnych narzedzi
> napisanych w Javie (zwlaszcza Espial Architect).

Ale do ściągnięcia wersje wyłącznie dla tamtych systemów...

> Escape 4.8, wg mnie duzo lepszy niz Opera dla OS/2,
> wersja komercyjna ma nawet plug-in'y do Flash'a,
> RealAudio i inne. Ja uzywam i jestem zachwycony.

A ile kosztuje rejstracja tej wersji? Coś mi się zdziera i ciekawena ile
to wypadnie :)

CU

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl