Escape 4.8

Autor: Jacek Juskowiak (jatsek_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 11:34:22 MET DST

Witam i zapraszam wszystkich do odwiedzenia
stron firmy ESPIAL (www.espial.com). Znajdziecie
tam miedzy innymi zajebista przegladarke WWW
napisana w Javie i doskonale dzialajaco pod OS/2.
Poza tym kilka innych rewelacyjnych narzedzi
napisanych w Javie (zwlaszcza Espial Architect).
Escape 4.8, wg mnie duzo lepszy niz Opera dla OS/2,
wersja komercyjna ma nawet plug-in'y do Flash'a,
RealAudio i inne. Ja uzywam i jestem zachwycony.

Pozdrawiam

/Jatsek