Re: Naprawa dysku

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 16:42:13 MET DST

Ten wyżej napisał że...
> Miałem kilka przypadków w których użyłem niskopoziomego formatu
> BIOS'a i dyski pozostawały tej samej wielkości. Ta procedura formatowania
> wymusza na dysku podmianę badsektorów na sektory, które każdy dysk ma w
> rezerwie nie wykorzystane.

Cóż... wolałem nie ryzykować za radą Grzegorza Szyszło, więc podzieliłem
dysk tak by wszystkie bad sectory znalazły się na jednej partycji. Potem
sformatowałem to na fat i leczyłem ndd do skutku. Tak za 20 razem już nie
wykrywał nic złego więc dałem spokój i tak tam jest partycja fatowska. Ta
bez błędów została na hpfs zmieniona, na razie nie widzę nic
niepokojącego. :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl