Re: Naprawa dysku

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 08:20:40 MET DST

On Fri, 28 Sep 2001, Ninik wrote:

> Ten wyżej napisał że...
> Ile mniej więcej wtedy zostanie dysku? Z 800 mega ile mniej więcej będzie?
> Hmmm... AFAIR Disk Tool to miał.
> Poza tym mam dostęp do biosu z taką akurat opcją :)
Witam :-)
        Miałem kilka przypadków w których użyłem niskopoziomego formatu
BIOS'a i dyski pozostawały tej samej wielkości. Ta procedura formatowania
wymusza na dysku podmianę badsektorów na sektory, które każdy dysk ma w
rezerwie nie wykorzystane.
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|