Re: Naprawa dysku

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 13:15:16 MET DST

On Fri, 28 Sep 2001, Ninik wrote:

> Ten wyżej napisał że...
>
> A jakbym go przeformatował na fat, wyleczył ndd i potem znów przewalił na
> hpfs...? Wiedziałby co jest dobrze, a co źle, czy miejsca z bad sectorami
> by sie wymazały?
Witam :-)
        Takie coś przyniesie efekt tylko formatowaniu
niskopoziomowym. Niestety dawno tego nie widziałem w biosach ( bo to jest
najlepsze).
                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|