Re: Naprawa dysku

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 08:21:54 MET DST

On Thu, 27 Sep 2001, Ninik wrote:

> Ten wyżej napisał że...
>
> Tak i twierdzi że dysk ma 40kB w bad sectorach, nic jednak więcej to nie
> poprawia.. :(
> Jak jest jakiś błąd to dysk zatrzymuje się na jakieś 5 minut i po tym
> idzie jak niby nigdy nic się nie stało, dlatego większość nie chce tego
> oznaczyć jako błędne sectory... :(
>
> Ma ktoś jakieś idee?
Witam :-)
        Myślę, że można to zrobić ręcznie. Uszkodzone sektory powinny być
zaznaczone w każdej sekcji mapy bitowej FS. Tylko, że nie dysponuje
szczegółowym opisem HPFS.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|