RE: Nowy sprzęt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 11:08:22 MET DST

On Fri, 21 Sep 2001 23:07:44 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Aaaa, i dopiero teraz mi to pokazałeś :(
>Już zamówiłem i dostałem athlona 1,2 GMz.
>Generalnie jestem (byłem, dopóki nie zajżałem pod ten link)
>zadowolony, ale faktycznie grzeje się strasznie. Nawet niedotaktowany
>rozgrzewa się do 60 stopni. Mój stary celeron, nawet przetaktowany,
>nigdy nie przekraczał 50.
>No cóż, mam nadzieję, że radiator mi nie odpadnie sam z siebie.

Nie stresuj się tak. W końcu parę milionów procków AMD sprzedało i nikt
jeszcze z tego powodu się nie powiesił.
Cudów nie ma . radiator sam ci nie odpadnie. Co najwyżej wentylator przestanie
działać, a i to raczej nie na zasadzie PRACA/STOP.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21