RE: Nowy sprzęt

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 22:54:22 MET DST

On Fri, 21 Sep 2001 07:26:38, (Dobrowolski, Przemyslaw) wrote:

> Byłem fanem AMD dopóki nie zobaczyłem:
> http://www.tomshardware.com/cpu/01q3/010917/heatvideo-01.html
> najlepiej zobaczyć jeszcze filmik z exsperymentem.
> Zrozumiałem wtedy dlaczego Intel jest droższy.

Aaaa, i dopiero teraz mi to pokazałeś :(
Już zamówiłem i dostałem athlona 1,2 GMz.
Generalnie jestem (byłem, dopóki nie zajżałem pod ten link)
zadowolony, ale faktycznie grzeje się strasznie. Nawet niedotaktowany
rozgrzewa się do 60 stopni. Mój stary celeron, nawet przetaktowany,
nigdy nie przekraczał 50.
No cóż, mam nadzieję, że radiator mi nie odpadnie sam z siebie.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Marek