Re: Nowy sprzęt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 14:15:18 MET DST

On Wed, 19 Sep 2001 14:09:03 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>Cześć,
>
>Właśnie muszę zrobić upgrade komputera, a ponieważ dawno tego nie
>robiłem, nie mam pojęcia co z tego co jest dostępne obecnie na rynku
>jest coś warte. Oczywiście warunkiem koniecznym jest niezawodność pod
>OS/2|eCS. Inne systemy nie będą tam instalowane.
>
>Konkretnie chodzi o radę co do:
>* Płyta główna (ASUS?) pod intela i bios koniecznie z obsługą ECC
>(wszystkie płyty obecnie?), Jaki chipset? Były jakieś problemy z VIA
>jeśli dobrze pamiętam.
>* Procesor raczej intel około 800 MHz (chyba, że ktoś mnie przekona do
> [...]

W tym roku używam tylko Durona (kilka instalacji pod różnymi systemami, również OS/2 i eCS).
Przy porównywalnych kosztach zakupu (płyta + procesor) wydajnością bije Celerona na łeb.
Pozatym zawsze możesz później Durona wymienić na Athlona i znowu dostajesz kopa.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21