Nowy sprzęt

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 14:03:39 MET DST

Cześć,

Właśnie muszę zrobić upgrade komputera, a ponieważ dawno tego nie
robiłem, nie mam pojęcia co z tego co jest dostępne obecnie na rynku
jest coś warte. Oczywiście warunkiem koniecznym jest niezawodność pod
OS/2|eCS. Inne systemy nie będą tam instalowane.

Konkretnie chodzi o radę co do:
* Płyta główna (ASUS?) pod intela i bios koniecznie z obsługą ECC
(wszystkie płyty obecnie?), Jaki chipset? Były jakieś problemy z VIA
jeśli dobrze pamiętam.
* Procesor raczej intel około 800 MHz (chyba, że ktoś mnie przekona do
AMD czy innych duronów)
* Pamięć podobnie jak płyta - ECC, tu chyba nie ma żadnych preferencji
co do firmy czy czegoś w tym stylu?
* Nagrywarka CD, (TEAC, LG ?) szybkość mało istotna, ważniejsza
niezawodność i dobra współpraca z OS/2 (CDrecord, RSJ, ew. coś pod
ODIN-em ?)

Z góry dziękuję,
Marek