Re: Tworzenie obrazu systemu plik w HPFS

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 20:16:25 MET DST

Ninik napisał(a):

> Dla mnie jest tak łatwiej i skuteczniej. Nie boję się o pliki systemowe i
> tym podobne...

Dlaczego bac sie o pliki systemowe? Swego czasu Warpa 3 przesadzalem
kolejno z dysku na dysk (w miare wymiany na coraz wieksze) a pozniej na
zupelnie nowego kompa, po prostu kopiujac wszystko za pomoca xcopy
(analogia do zipowania wszystkich plikow).

I wszystko gralo. OS/2 na HPFS nie musi miec plikow typu os2ldr
umieszczonych w okreslonym miejscu na dysku - loader zapisany w boot
bloku partycji HPFS jest wystarczajaco inteligentny aby znalezc co
trzeba w dowolnym miejscu.

[...]

--
Wojciech Gazda