Re: Tworzenie obrazu systemu plik w HPFS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 23:03:03 MET DST

Ten ktoś wyżej napisał że:
> 1) ZIPowanie dysku zajmuje dużo, dużo mniej miejsca niż ghost. On musi
> pamiętać ustawienia Filesystemu!!!!!!! Pamiętaj to tylko jeden plik i jest
> on co najmniej o 1/4 od ghosta!

Dla mnie jest tak łatwiej i skuteczniej. Nie boję się o pliki systemowe i
tym podobne...

> 2) Rozzipowanie w OeSie jest bardzo szybki. Mogę zrobić test ile czasu
> zajmuje rozzipownie pliku, a ile rozghostowanie.

Może masz rację w odniesieniu do zipa, fakt że miałem na myśli rar'a który
powienien być lepszy, znaczy się lepiej kompresować.

> 3) Smartdrv działa z FAT'em więc nie przyspieszysz przy fizycznym odczycie
> zapisie dysku, a HPFS jak zobaczy swoją partycję to będzie mógł używać
> swojego cache!

TEgo też nei wiem na 100, ale jak dostanie to mu lepiej idzie. Fakt faktem
że image zapisauje na facie.

> 4) Zmienianie backupu polega na updacie pliku ZIP a nie na ponownym
> tworzeniu,
> 5), Na sam koniec pomyśl tak:
> 'Jeśli zapłaciłem za Ghosta to będę go używał bo IMHO: 'bym siŕ zar ba ',
> jeśli go nie ukradłem i nie lubię płacić za dwie-pięć minut różnicy to
> używam legalnego oprogramowania, które mam legalne.

Ghosta miałem od początku od kąd pamiętam. Razem z nortonem zresztą
którego pochodzenia też nie znam u siebie, może byłęm za młody, chociaż...
komp był kupiony z tym i to na pewno. Ale co do tego to pewnie masz rację.

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl