Re: Tworzenie obrazu systemu plikĚw HPFS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:06:41 MET DST

Ten ktoś wyżej napisał że:
> Schemat dla Warpów < WSeB jest taki:
> a) Robisz sobie ZIP'a dysku który chcesz sobie zbackupować.
> b) Nagrywasz sobie wynik punktu (a) na CD-ROM'a. Najlepiej mieć na płytce
> unzipa i formata.
> c) Jak będziesz chciał odzyskać startujesz z dyskietek instalcyjnych.
> Tworzysz partycję + dodajesz do BM'a, wychodzisz z procesu instalacyjnego
> formatujesz partycję i rozzipowywujesz wynik punktu (a) mając na płytce
> punkt (b).
> d) Rozpakowywujesz
> e) Restartujesz. Gratulację masz swój system.
(...)

Schemat dla ghost (najlepiej przy maksymalnie zapchanej partycji).
a) uruchamiasz z byle dosa
b) warto zapuścić coś na kształt ncache2, scplus, smartdrv
c) odtwarzasz obraz

Chyba bym się zarąbał gdybym miał to wszystko rozzipowywać. Poza tym
zapisywanie plików systemowych byłoby przypadkowe i w ogóle. Po kolejne
szybkość - ghost chodzi conajmniej 3-14 razy szybciej i to przy niezłej
kompresji, nie umie wprawdzie dobrze hpfs'a ale przy mojej metodzie
oszczędzasz w cholerę miejsca :)

--
                                  Dominik  Chmaj
  _|  _       o     o |_         www.dominik.kei.pl