Re: Tworzenie obrazu systemu plikĚw HPFS

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_asua.org.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 21:40:09 MET DST

On Tue, 4 Sep 2001 21:26:23 +0200 (MET DST), zubalo_at_kki.net.pl wrote:

>chcia bym ten system mˇc sobie odtworzyc z tego obrazu

A z zipa nie możesz?
We wsebie/mcp/eCS jest to trudniejsze ale napisałem malutki programik który
pozwala odtworzyć LVM'a.

Schemat dla Warpów < WSeB jest taki:
a) Robisz sobie ZIP'a dysku który chcesz sobie zbackupować.
b) Nagrywasz sobie wynik punktu (a) na CD-ROM'a. Najlepiej mieć na płytce unzipa i
formata.
c) Jak będziesz chciał odzyskać startujesz z dyskietek instalcyjnych. Tworzysz
partycję + dodajesz do BM'a, wychodzisz z procesu instalacyjnego formatujesz
partycję i rozzipowywujesz wynik punktu (a) mając na płytce punkt (b).
d) Rozpakowywujesz
e) Restartujesz. Gratulację masz swój system.

U W A G A: Przy ZIPowaniu pamiętaj o parametrze:
-S include system and hidden files.
bo bez tego 'mój' sposób po prostu nie działa.

Możesz też użyć RAR'a lub ARJ'ota32. Ważne aby paker obsługiwał EA.

Dla WSeb'a:
f) Musisz mieć nadal dyskietkę instalacyjną w stacji.
g) wchodzisz do procesu instalacyjnego, przypisujesz litery dysku. Nagrywasz.
h) powtarzasz punkt (e)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 1d 0h 50m 40s 445ms (en).